Schrijf je hier in, en ontvang alle testresultaten gratis per e-mail.

Tip: Klik hier voor contact met andere stellen

Ervaringen parenclubs

Als je een parenclub nog nooit bezocht hebt wil je voor je bezoek waarschijnlijk wel graag weten wat je ongeveer kunt verwachten. Daarvoor kun je de websites van de parenclubs bezoeken maar deze geven niet altijd een goed en eerlijk beeld van de sfeer en de bezoekers van de parenclub. Zo zijn er bijvoorbeeld parenclubs waar de bezoekers voor een groot deel bestaan uit single mannen op jacht naar de vrouwelijke helft van de stellen.

Het beste idee van wat je kunt verwachten bij een bezoek aan een parenclub zijn de ervaringen van bezoekers van deze clubs. Hieronder hebben wij deze ervaringen verzameld:

Ervaringen bij de beste parenclubs van Nederland


Het aantal parenclubs, waar alleen koppels worden toegelaten is in Nederland heel beperkt. Dit is alleen bij de bovenste clubs in de lijst hierboven het geval. Ook op andere punten zijn er veel verschillen tussen parenclubs.


All inclusive parenclubs

De meest luxe clubs bieden een all inclusive totaalpakket waarbij je na het betalen van de toegangsprijs onbeperkt gebruik kunt maken van voorzieningen als zwembaden, sauna's en kamers, maar ook van het buffet en de bar. Ook muziek is geregeld (vaak een DJ), maar voor het echte erotische vermaak moet je zelf zorgen.

Deze luxe parenclubs zoals Fun4Two en Fata Morgana zijn meestal alleen voor paren toegankelijk en niet voor alleengaande mannen (voor alleengaande vrouwen wordt wel graag een uitzondering gemaakt). Veel koppels stellen het op prijs als er alleen andere paren worden toegelaten tot de club.

Niet altijd alleen voor paren

Bij (voor stellen) goedkope clubs is de toegangsprijs voor man/vrouw koppels erg laag, maar je moet het dan wel op de koop toenemen dat je als stel (en dan vooral de dame van het stel) als lokkertje fungeert voor alleengaande mannen die wel een hoge toegangsprijs moeten betalen. Sommige stellen vinden de aanwezigheid van deze mannen heel aantrekkelijk, andere stellen geven meer de voorkeur aan een parenclub die echt uitsluitend voor paren is. Een goede parenclub die mannen toelaat stelt een limiet aan het aantal mannen dat binnen gelaten wordt op een middag of avond om de parenclub sfeer te behouden.

Kijk bij de bovenstaande ervaringen hoe dit er aan toe gaat bij de parenclub die jij op het oog hebt.



Meer ervaringen parenclubs

En naast de bezoekers, en de geboden faciliteiten zijn natuurlijk ook de hygiƫne, de kwaliteit en de sfeer erg belangrijk.

Bij sommige clubs, waar veel alleengaande mannen mogen komen, is de sfeer ruwer. Er zijn zelfs "paren"clubs waar de stellen gratis naar binnen mogen, en waar ook prostituees rondlopen. Het mag duidelijk zijn dat je als vrouw van een koppel dan af en toe van je af moet bijten (figuurlijk graag) als er teveel interesse getoond wordt.

Kijk voor dit alles bij de bovenaan genoemde ervaringen van bezoekers van de parenclubs.




2
replies
  1. Mijn vriend en ik hebben veel leuke parenclub ervaringen opgedaan sinds we een jaar geleden begonnen zijn met parenclub bezoek. Verleden week hadden we weer een leuke parenclub ervaring. Dat was met een wat oudere dame, ik schat dat ze tegen de vijftig was. Ze was alleen en single vrouwen in de parenclub zijn zeldzaam, dus ze had niet te klagen over aandacht. De (oudere) koppels en single mannen zwermde om haar heen, maar ze liet zich niet van stuk brengen en liet alle aandacht over zich heen komen.

    Ook wij komen in een club geen aandacht te kort. We zijn in de twintig, zien en beide goed uit (ja, dat mag ik zeggen), en mijn vriend ik goed gebouwde en groot geschapen donkere man. Seks hebben in de parenclub is voor ons dan nooit een probleem, de juiste persoon of personen vinden vaak wel, want niet iedereen in die parenclubs is even aantrekkelijk.

    Maar de dame sprak ons, ondanks dat ze ouder was dan ons, erg aan. Leuke uitstraling en een nog mooi strak lichaam, slank met sexy borstjes. We waagden dus ondanks alle concurrentie een kans en spraken haar aan. Gelukkig was de interesse duidelijk wederzijds. We kletste wat over onze parenclub ervaringen en de dame bleek ook regelmatig clubs te bezoeken en daar ook seks te hebben. We hadden een leuk gesprek, maar hadden continue mannen om ons heen die meeluisterde en zichtbaar opgewonden werden van onze wederzijdse parenclub ervaringen. Voor mijn vriend een goede reden om voor te stellen naar een rustigere plek te vertrekken.

    We vonden een klein kamertje met matras dat afgesloten kon worden. Wel kon iedereen via openingen mee kijken naar wat er op het matras gebeurde. Ik was even bang dat dit te heftig was voor de vrouw maar deze had er duidelijk geen moeite mee en begon ons beide zonder schroom te kussen. We kleedde elkaar uit en lieten ons naakt op het terras zakken. de vrouw begon me heerlijk te zoeken en liet haar hand over mijn naakte lichaam gaan, ik volgde haar voorbeeld en streelde haar zachte lichaam. Onze handen verdwenen daarbij heerlijk tussen elkaars benen. Mijn vriend streelde ons beide en zijn enorme paal verraadde hoe hij van de aanblik van ons genoot. Dat gold trouwens ook voor de mannen en koppels die van buiten de kamer toekeken.

    De vrouw wist duidelijk waar ze mee bezig was, ze draaide zich en begon mijn kutje te likken, ik volgde weer haar voorbeeld en we verwende elkaar met onze mond terwijl mijn vriend ons masseerde en streelde. Het was was heerlijk en on lag te kronkelen. Maar op een bepaald moment voelde ik haar mond niet meer, alleen haar hand, en keek op. Ze had de heerlijke zwarte paal van mijn vriend in haar mond. Een heerlijk gezicht, dus ik wisselde mijn mondwerk met handwerk af, zodat ik kon kijken, net als de mensen buiten de kamer. Ik liet mijn vingers naar binnen gaan om haar g-spot te vingeren, en ze kwam met veel geluid klaar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. (vervolg, 2/2)

      Het wond mijn vriend heel erg op, want hoewel hij normaal er van het teasen en van voorspel is duwde hij nu als nel voorzichtig mijn hand weg om haar te neuken. Ik zag zijn grote zwarte paal bij haar naar binnen glijden. Hoewel ik normaal erg van de seks met condoom ben, vooral bij een zo met seks vrij persoon als deze vrouw, liet ik het gebeuren. Hij nam haar haard en stevig, en eerder dn ik had verwacht kwam hij in haar klaar.

      Nadat hij van haar afgerold was richtte de vrouw haar aandacht weer op mij. Ze streelde mijn borsten, likte mijn kutje en liet haar vingers bij me naar binnen gaan. Ik zat continue tegen klaarkomen aan, maar ze stelde mijn orgasme vakkundig telkens uit. Mijn vriend is van het type dat na het klaarkomen weer snel klaar is voor de volgende ronde, dus kon ik zijn al weer harde paal in mijn mond nemen,, die was nog nat van de beurt die hij de dame net had gegeven.

      Toen hij weer keihard was, was het mijn beurt om klaar te komen. De vrouw maakte plaats voor zijn grote pik en hij nam me ruw en snel, en met lange halen, waarbij ik heerlijk klaar kwam.

      Ondanks dat deze vrouw naar mijn inschatting zo'n twintig jaar ouder was dan ons was mijn vriend zo brutaal haal telefoonnummer te vragen. Deze gaf ze zonder daarover te twijfelen. We gaan haar na deze heerlijke parenclub ervaring vast en zeker eens bij ons thuis uitnodigen!

      Verwijderen

Hier kun je al je vragen, ervaringen of een review plaatsen.

Bovenstaande datingsites zijn het meest geschikt voor stellen die een ander stel zoeken om samen een parenclub te bezoeken.

dating paren

Zoek je contact met een leuke vrouw of man om samen als gelegenheidsstel zo'n swingersclub te bezoeken? Dan adviseren we je onderstaande datingsites.
(c) Parendating.blogspot.com. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Contactformulier

Naam

E-mail *

Bericht *

Company

Parendating Blogspot

Auteur

Redactie

FAQ's

Blogroll

Contactformulier

Naam

E-mail *

Bericht *

Subscribe to Newsletter

Dit adres wordt alleen gebruikt om artikelen toe te mailen.
© 2016 Parendating. Blogger Templates Designed by Bloggertheme9. Powered by Blogger.

Op deze website is het privacy- en cookie-beleid van Content=King van toepassing.